środa, 22 stycznia 2014

Dobra książka

Ostatnio, dzięki naszej wspaniałej bibiotekarce pani Izabeli Chocyk wpadła mi w ręce naprawdę bardzo dobra książka napisaną przez znane dziennikarki Dorotę Welman i Paulinę Młynarską. Książka nosi tytuł "Kalendarzyk niemałżeński". Jako jedną z niewielu książek, które mi się podobają z czystym sumieniem mogę ją polecić każdemu czytelnikowi. Książka jest świetnie napisana w formie listów, które obie redaktorki wysyłają do siebie nawzajem i traktuje ogólnie mówiąc o życiu. Polecam ją szczególnie paniom. Mam wrażenie, że my kobiety na codzień trochę za bardzo zapominamy o sobie. Od nas samych ważniejsi są mężczyźni, dzieci, rodzina, znajomi i przyjaciele a my jesteśmy gdzieś tam na szarym końcu. A przecież żeby nie my KOBIETY to wiele spraw mogłoby się "zawalić". To na naszych głowach jest prowadzenie domów, wychowywanie dzieci, zakupy, sprzątanie, gotowanie, przyjmowanie gości itd. itp, itd. Można by tak długo wymieniać. I choć głośno się mówi o równouprawnieniu kobiet i mężczyzn ale tak naprawdę to.... Naprawdę warto przeczytać tą książkę choćby po to aby w końcu docenić siebie, poczuć się lepiej i spojrzeć na świat z różnych perspektyw. Gorąco polecam.

2 komentarze:

  1. Słyszałam o tej książce. Nawet oglądałam wywiad z autorkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc może warto zaczynac teraz mysleć o sobie? ja próbuję na początek aqwaerobik

    OdpowiedzUsuń