wtorek, 21 czerwca 2011

Nowe refleksje

                    Człowiek całe życie się uczy i głupi umiera
                      To przysłowie to jednak święta prawda

  Wczoraj wieczorem przyszła do mnie znajoma z córką. To właśnie córka miała do mnie prośbę, żeby zrobić jej kolczyki na szydełku. Prawdę mówiąc troszkę mnie zatkało ale dziewczyna powiedziała, że wszystkie wzory ma na pendrive i zaraz wszystko mi pokaże.
Już za chwilę zobaczyłam piękne kolczyki faktycznie robione na szydełku.. Dziewczyna wybrała sobie wzór maków i myślałam, że to będzie bardzo skomplikowane. Jednak powoli, powoli i za godzinkę miałam jeden taki kolczyk zrobiony na wzór.
    Dziś rano wstałam, „ogarnęłam” siebie i trochę mieszkanie i wzięłam się za szydełko.
Zrobiłam Mikołajka i parę kolczyków – Maczków. Spodobało mi się jeszcze kilka wzorów ale musiałam wziąć się za obiad a po południu miałam spotkanie „Amazonek”
 I tu muszę uderzyć się w piersi i powiedzieć „mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa”
Czyli „moja wina, moja wina, moja bardzo wielka wina”. Po prostu na poprzednim spotkaniu bardzo żle się czułam. Byłam tam wówczas pierwszy raz. Nie znałam żadnej z Amazonek.
One znały się już wcześniej, miały wspólne tematy, a że było nas sporo to i gwar dawał mi się mocno we znaki. Zresztą co się dziwić. Jak człowiek siedzi cały czas sam w domu to aż
cisza dzwoni w uszach a ja tylko ryczałam z byle powodu. W końcu rodzina i przyjaciele zaczęli mnie ustawiać „do pionu”. Wypychali mnie między ludzi i tak trafiłam do „Amazonek”. No i trudno się dziwić, że pierwsze spotkanie było dla mnie szokiem.
Za to dziś poczułam się już bardziej „między swymi” i za to chciałabym tym moim koleżankom „w niedoli” podziękować. To między innymi dla nich chce mi się trochę o siebie zadbać, ładniej ubrać i wyjść z domu. A od przyszłego tygodnia muszę się zmobilizować żeby zacząć chodzić na basen i na gimnastykę Może dzięki temu wrócę szybciej do zdrowia i chociaż trochę jeszcze schudnę? Dziękuję wszystkim za słowa otuchy i pozdrawiam serdecznie – Wasza Dallas 01

2 komentarze:

  1. A nie mówiłam ,że każdą nową grupę trzeba najpierw poznać.Cieszę sie ,że zmieniłaś zdanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu link do książki: http://www.czarodzieje.com.pl/index.php?id=2
    Fajna , pogodna książka dla dzieci, ale i dla babć lub - przyszłych babć - jak znalazł. Można ją sobie ściągnąć na pulpit.
    Mogę tylko powtórzyć za Ewunią, ...a nie mówiłam? Cieszę się, że Ty się cieszysz.

    OdpowiedzUsuń