piątek, 12 kwietnia 2013

Wernisaż Bogusi C.

Witajcie Kochani. Ten post będzie chyba najbardziej interesujący dla naszego Jasia Wajracha. Wczoraj wzięłam udział w wernisażu mojej koleżanki z zajęć w Godowie. Niestety byłam tam krótko. Tylko tyle aby zdążyć zrobić zdjęcia tylko niektórych prac Bogusi i jej męża. W tym samym bowiem czasie miałam zajęcia w WOK w Godowie i nie chciałam ich opuścić. Prace Bogusi robią wrażenie i myślę, że fajnie by było gdyby Bogusia z mężem mogli się spotkać z Jasiem na plenerach rzeżbiarskich u Jasia. Jestem pewna, że to byłaby fajna sprawa. Zresztą zobaczcie sami.

















2 komentarze:

  1. Afrykańskie maski robione w Polsce ? To nie moje klimaty. Na mój gust trochę zbyt namieszane, tu "Chrystusik", tu baba ubijająca masło, a tam maski. Co było przewodnią myślą wystawy?

    OdpowiedzUsuń
  2. To był wernisaż ukazujący dorobek wieloletniej pracy Bogusi. Mimo wszystko warty obejrzenia. Życie to nie zawsze bajka.

    OdpowiedzUsuń