środa, 14 września 2011

Amazonki

Wczoraj byłam na spotkaniu Amazonek. Ponownie było jak w kurniku ale nie można się dziwić skoro w jednej małej salce było nas blisko 30 kobiet. Znowu doszły nam nowe koleżanki. Strach myśleć jak raczysko zbiera coraz większe żniwo. Było wesoło i gwarno mamy zaplanowane kilka wycieczek w najbliższym czasie i aż mnie skręca, że ja nie mogę wziąć w nich udziału ze względu na moje nogi, które są w coraz gorszym stanie. Za to nasza przewodnicząca Terenia Kroczek zaproponowała mi prowadzenie stronki naszego klubu. Stronki to ja nie bardzo potrafię zrobić ale takiego bloga jak ten mój mogłabym poprowadzić. Pewnie będę przy tym znowu potrzebowała pomocy ale pomysł całkiem mi się spodobał. Pozdrowionka - Dallas01

1 komentarz:

  1. No proszę, co to znaczy praktyka. Daj mi tylko czas aż wywiążę się z wszystkich obowiązków. Trzymaj się. Chyba byłaś dumna z siebie?

    OdpowiedzUsuń